Thursday, October 2, 2008

一个星期了

怎样才觉得你是喜欢一个人?。。当我每次看她的无名,看她的照片,我都很想她,还记得我们怎样认识吗,虽然很简单,可是我都觉得很开心,因为你愿意接受我,是你告诉我我是多么‘美’,哈哈,为了你,我愿意,我愿意放手...愿意让你走,其实,不知不觉地每天都看你有没有上线,很想跟你聊天,很想听到你的声音,很想看到你,你说你回来,可是,我知道你不是回来见我,而是,而是,举行你的婚礼,我。。。祝福你。。。答应我,把这段没有结局的故事,填上结局,让它飘走,永远消失。。Thank you for not letting go,when I said,let me go,thank you for timing, thank you for finding Thank you for not believing me baby when I said I don't want to fall in love Just want to have a little fun,but then you came and swept me up and now,I'm done so done,Falling madly deeply I Surprise myself enough to find that what's become this love, and now I'm done so done, I'm done

1 comment:

L e n g ~ said...

lao die~
tat mean u attend teh wedding of the gul tat u love?